24 januari 2006

Manic monday


Tänk att vissa regissörer ska ha så svårt att planera sitt arbete! Inga namn... Nu, när vi börjar repa Dido också på allvar, och därför har två operor i luften samtidigt, blir det tydligen väldigt krångligt att planera reptider. Inte blir det väl bättre av att Dido själv bara kan repa vissa tider på dagen. Hmm... Var det Dido eller Diva?
Så, jag vet inte om jag får chans att gå på Lyric på onsdag. Det kanske blir rep istället. Kul värre.
Jag blev väckt av "grannen" i natt. Han tyckte tydligen att det var läge att ha lite efterfest på rummet vid så där halv fyra på morgonen. Suck! Men med lite tur får jag flytta snart. Jag har begärt ett större rum nu när familjen kommer. Bara 13 dagar kvar...
Förresten, är det inte lite typiskt, att bara för min familj ska ut och flyga, så börjar plötsligt SAS-piloterna vildstrejka?
Dagens TV-program: 24, säsong 6. Jack Bauer. Man blir ju alldeles svettig. Helt fast.
Dagens tonart: Ciss-moll. Fortfarande.
Dagens iakttagelse: I USA köper man blöjor på apoteket (Walgreens). Intressant.
/ J