24 februari 2006

4 down - 1 to go

Så börjar det verkligen närma sej slutet. Efter en ordentlig spelpaus var det idag dags för nummer fyra, och det var en av de bästa hittills. Ofta blir det lite extra laddning när det varit en (liten) paus. Speciellt i Padlock var det äntligen lite flyt och roligt, tyckte jag. Och det verkade som publiken hade lite roligt också... Annars var det en ganska seg dag. Började alldeles för tidigt, med välling och lite lek vid halv åtta. Dock blev Matilda lite trött redan vid kvart i nio (hurra!) så vi gick och lade oss en stund till. Linda sov till halv elva. Sen bar det ut på stan, och den sista (?) shoppingen för den här gången. Lite iPod-tillbehör och lite kläder.
Jag måste förresten passa på att slå ett slag för Podcasts. För er som inte vet vad de är, så är det alltså radioinslag eller program, som man laddar ned med iTunes till sin iPod. Sen kan man lyssna på ett speciellt program när man vill. Jag har t ex laddat ner en hel bunt med P3-programmet "Spanarna", som jag tycker är riktigt bra. Bara att njuta, när man vill. Ingen tid att passa. Och var man än är i världen. Underbart!
Imorgon är det dags att börja packa, och sedan väntar en fantastisk konsert med CSO, Daniel Barenboim och Brahms. Mums!
/ J
PS. Jag lovar att förtydliga mitt uttalande igår om framtiden, så fort det är möjligt. DS.