21 mars 2006

Blogg för Barnen

Kära vänner/gäster:
När ni är inne och skummar på min fantastiska blogg uppmanar jag er att antingen googla något eller klicka på annonsen som finns på min sida. Detta ger nämligen helt automatiskt (!) lite intäkter till min blogg, som oavkortat kommer att gå till välgörande ändamål. Närmare bestämt till Rädda Barnen. Det enda ni behöver göra är att trycka till. Eller googla lite. Var med och gör (lite) skillnad. Det kostar er alltså absolut ingenting!
Jag har snittat 45 visningar/dag senaste veckan. Inte så dåligt för en pappaledig sångare. Som inte har så där himla mycket att säga...
Om en vecka kommer jag börja redovisa hur det går, och sedan fortlöpande. Detta är ingen tidsbegränsad kampanj, utan kommar att pågå så länge jag fortsätter blogga.
Tryck till!!! Men glöm för all del inte bort att följa min blogg också. Ibland har jag lite att dela med mej av.
Till exempel har min dotter Matilda börjat gå själv precis i dagarna. Något ostadigt, men man kan riktigt se lyckan i hennes egna ögon. Och förvåning. Helt otroligt.
/ J