02 oktober 2008

Allting på is

För den som undrar, och det verkar ju vara några, kan jag berätta att jag tagit ett litet uppehåll. Men nu återkommer jag med full fart!
Med ny kraft, nya idéer och förhoppningsvis intressanta inlägg. Här kommer ett:
Det tog några år, men till slut så kom Celebrities on Ice/Stjärnor på is till Sverige. Jag såg den amerikanska förlagan redan när jag var där 2006, och tyckte att det var betydligt mer intressant och underhållande än någon senare Idolsäsong eller Let's Dance någonsin kommit i närheten av. Kanske är det att insatsen är större?
Större risk = mer intressant TV.
Blodspillan och skador redan i förväg skapar ju också ett visst intresse. Eller?
Så, lägg ner Idol och Let's Dance nu. Allt där är redan gjort.
Nu vill jag se en Operation Opera eller kanske Opera on Ice? Ice Age?
Tanken svindlar...
/ J